søndag den 20. april 2008

Kenya

Jeg kunne egentlig sagtens skrive et kreativt, spaendende og informativt indlaeg om mine dage her i Nairobi, men jeg foeler ikke lige inspirationen (nu fik jeg ogsaa smidt al min inspiration over i et indlaeg paa de to hvide fyres blog).

Der sker i hvert fald nok. 7 hundehvalpe. Mit eget vaerelse, flush-toilet og rindende varmt vand. God mad. Sjove mennesker der ville overbevise mig om at Nariobi har verdens... ja verdens vildeste natteliv. Bowling i et stort entertainment center. Langt hoejere priser end i Ghana. Meget pulserende, men saa absolut fredelig storby. Smukke kvinder. Dejligt vejr. Travelsound. Youghurt (aaah det har jeg savnet) og saa meget mere.

I hvert fald er de her dage jeg egentlig troede jeg bare skulle bruge paa at vente paa Lasses ankomst blevet langt sjovere og hektiske end jeg havde troet - jeg er VILD med Nairobi.

Lasse kommer i oevrigt i morgen, og efter en nattesoevn paa hotel smutter vi til Arusha og begynder vores tur til Afrikas tag. Maaske dette er det sidste indlaeg inden vi kan vise jer et billede af os paa toppen. Det bliver vanvittigt, og helt formidabelt.

Vi skrives ved

Martin

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Martin.
Foråret er endelig rigtig kommet til Danmark.
Har ikke fået talt med Knud og Brenda efter, at de er kommet tilbage fra Canada. Vi tager til Jylland i næste weekend. Glæder mig til at se dem.
Pas nu på med det vilde natteliv:-)
Rigtig god klatretur.
Kh
Farbror Ove

Christian Lildholdt Jensen sagde ...

Martin! Jeg behøver efterhånden ikke gentage mig selv mht din rejse længere, men se lige programmet til beatday!
Lørdag: Sigur Ros, Mercury Rev, Guillemots og Kissaway Trail
Søndag: Tina Dickow, Amy Macdonald, Aura og Thomas Buttenschøn.

Udover det går der rygter om Stephen Malkmus(fra Pavement!!) og The Shins. Det er rimelig godt, hva?