lørdag den 12. april 2008

Our Gramma

Forever loved and remembered!

May you rest in peace

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er jeg ked af at høre, Martin. Jeg sender mine kondolencer, og kigger med et smil på læben tilbage på dine gamle indlæg. Det er immervæk rart at vide, at hun var indstillet på det, og at du og din familie fik sagt farvel på en ordentlig måde, og nød den sidste tid med hende.

Fortsat god rejse, og god bjergbestigning, når du kommer så vidt.

Kinball sagde ...

Kaere Martin.

det er jeg selfoelgelig ogsaa ked af at hoere.
MEN jeg har siddet i nu snart 2 timer og laest en masse af dine gamle blogs og tilhoerende kommentarer og hvilken oplevelse det dog var. det er ikke ofte jeg kan more mig saa meget over en tekst men det har du formaaet sammen med ufattelige morsomme kommetarer.
jeg nyder saa at sige at laese om de fantastiske oplevelser du moeder paa din vej rundt i verden.
og hvilke varme og dejlige billeder.

forsat god rejse Martin og jeg haaber vi ses til sommer.

Anonym sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig min kære artsfælles ord, og jeg vil også gerne udnytte lejligheden til at kondolere. Fornuftigt at du valgte at drage til Canada først, så du har fået taget en behørig afsked med hende.

Jeg glæder mig til Roskilde med dig. Det bliver storartet.

Anonym sagde ...

Kaere Martin (og alle andre der kendte den fantastiske Gramma)

Ogsaa mange kondolencer her fra Arua, ikke bare fra Uffe og jeg selv, men ogsaa fra vores fantastiske vaertsfamilie. Vi taenker paa jer alle.

Knus herfra

Unknown sagde ...

Kære Martin
Du får også lige en masse kærlige tanker og varme hilsner fra Lars og farbror Ove
Betty, din fantastiske Gramma, var noget helt specielt.
Hendes dejlige måde at være på lever vidre i hendes skønne børnebørn.
Forsat god rejse.
Nyd livet!