søndag den 3. februar 2008

Ude af Hippie-kvarteret

Hey ho Det var en fantastisk oplevelse at bo hos Matt og de tre andre i deres hus. Fyldt med charme og hygge og specielle dufte. Et super fedt kvarter med en masse interessante mennesker. Det var virkelig fedt med alle de independent stores. Sjovt at gaa ind til slagteren for at koebe koed, groenthandleren for groent og aeggekonen for aeg (for real!). Jeg sov rigtig laenge alle dage og blev oppe rigtig laenge, og lavede ikke specielt meget. Var et par ture downtown, hvilket var dejligt, og ellers blev det mest til en masse sne-gaature og oel! Jeg har lagt nogle billeder ind paa picasa-siden (link til hoejre), de er et kig vaerd.

I morgen smutter vi til Whistler/Blackcomb, hvilket er det stoerste skisportssted i Canada, og adskillige gange kaaret til det bedste i verden. Jeg har hoert saa meget om det, og det bliver stort at opleve det selv. Jeg skal bo i en hytte sammen med Linda, Wayne, Ariane og Hansi.

Fandt lige ud af at jeg har faaet lidt (laes meget) mere end jeg havde regnet med i loen - det var virkelig en laettelse. Mor kommer til Canada i overmorgen, og har mine VISAkort med, saa jeg igen kan spendere - dejligt! Ja - mor kommer allerede nu, Gramma har det ikke specielt godt, og jeg tror mor foelte at det var det rigtige tidspunkt at komme. Jeg har besoegt hende et par gange den sidste uges tid, og det har vaeret rigtig rart. Hun glaeder sig meget til at se Emma og Annie, og naturligvis Brenda. Det bliver sjovt at vaere samlet os fem.

Jeg vil smutte i seng og goere klar til det store ski-eventyr.

Haaber DK er rart! Store hilsner herfra!








Ingen kommentarer: