lørdag den 19. januar 2008

Billeder!

Internettet fungerer fint paa biblioteket i Langley, men det kan ikke lade sig goere at uploade billeder. Endelig har jeg fundet en computer hvor det kan lade sig goere, her hos Stephen og France. Jeg har som bekendt en fotoside paa picasa, men jeg uploader ikke alle mine billeder fra rejsen. Der er for det foreste tale om alt for mange billeder :) Og desuden vil jeg gerne have muligheden for at vise jer billeder fra min rejse naar jeg kommer hjem, som I ikke allerede har set.

Men jeg laegger loebende nogle af de bedste billeder ind, saa I kan faa et indtryk af mine fantastiske oplevelser. Jeg laegger ogsaa lige nogle billeder ind her paa siden - bare saadan mest for sjov :)

www.picasaweb.google.com/martinfehrfoto - I kan ogsaa se linket til hoejre

Kristina smuttede med flyet hjem i gaar. Det har vaeret super at have hende herovre - vi har virkelig hygget os meget.

I dag har jeg vaeret sammen med Stephen og France og boernene, det har vaeret super. Var ude for at se Olivier spille fodbold, men kampen blev aflyst pga. sne. Herovre oplever man virkelig "four seasons in one day" - Det sneede da jeg koerte herovre, regnede da jeg kom, og solen skinnede kort tid efter kampen (der var aflyst). Israel skulle ogsaa spille. Baade Basketball og Fodbold - der er nogle billeder derfra.

Jeg skriver lige noget mere paa et andet tidspunkt. Nu vil jeg bare se om jeg kan faa uploaded nogle billeder, og komme hjem til Gramma.

Haaber alt er godt i DK - hilsen Martin





1 kommentar:

Connaisseurlogen sagde ...

Hej Martin! How's it hangin'? Det er rart at kunne holde sig opdateret omkring din gøren og laden overthere. Din gøren og laden lyder indtil videre spændende og laidback all rolled into one. Jeg håber din gøren og laden vil berige dig med endnu flere oplevelser på din færd, Fehr!

Ciao bello og glade tanker og håndtegn fra Jeppe Wojcik.