mandag den 14. januar 2008

Morgenmad, antikvariat, indkoeb ... - og nu er klokken 3

Jeg er overrasket over hvor hurtigt dagene gaar herovre. Gramma snakker altid om, at hun laver meget lidt i loebet af en dag. Vi er dog hurtige til at faa lavet nogle planer, og stille og roligt gaar dagene.

I gaar skinnede solen endelig, og Kristina og jeg var ude at gaa en dejlig tur i Langley Park. Vi foelte os rigtig gamle, da vi kiggede paa memorial-baenke, og fodrede aender med medbragte fuglefroe. Om aftenen forkaelede vi vores Gramma med god mad, hvilket hun var virkelig glad for. Vi spillede lidt shuffleboard nede i "the games room" mens vi lyttede til Moonligt Serenade fra den gamle pladespiller. En sang hende og Papa aabenbart dansede til som den foerste til deres bryllup. Vi far en maaaasse anekdoter fra gamle dage. Nogle af dem op til flere (laes 15) gange... Men saa er der i det mindste ikke fare for at vi glemmer dem.

Vi hygger os virkelig i dette langsomme tempo, hvilket passer mig glimrende. Vi var lige forbi et turistkontor, hvor vi fik nogle forskellige brochurer, da Kristina og jeg skal downtown Vancouver i morgen, og paa en mini-road-trip i overmorgen. Jeg fik virkelig blod paa tanden for den naeste maaneds tid, da jeg saa billederne paa folderne. Snescooterture, langrendsski, paa kaelk bag slaedehunde, maaske alpinski og meget meget mere. Jeg glaeder mig virkelig! Saa desuden lige at vejret i LA lige nu er skyfrit med 25 graders varme.. ikke daarligt!

udenrigsministeriet fraraader stadig at man rejser til Kenya. Jeg er spaendt paa hvordan det udvikler sig dernede, da det som bekaendt er et land jeg skal besoege en del i loebet af min rejse! Jeg haaber det bliver bedre.

Haaber alt er godt i Danmark (og London, Zanzibar og hvor ellers folk laeser med fra).

Vi skrives ved, hilsen Martin

Ingen kommentarer: