onsdag den 5. marts 2008

Oh sir... You're not 21!

I know! Men jeg troede virkelig ikke at man ogsaa skulle vaere 21 for blot at lytte til musik. Det er skandaloest. Lige saa meget som jeg elsker dette land, der har givet os Cheeseburgers, Doritos og Dolly Parton, lige saa meget hader jeg al den kontrol og inskraenkede frihed der er for alle mennesker herovre, og isaer dem under 21. Jeg fik simpelthen ikke lov til at komme ind og lytte til The Raveonettes. Jeg havde glaedet mig saa meget, og sidder nu og taenker over, at jeg havde planer om at skulle have hoert Yeasayer, MGMT, Tilly And The Wall og The Raveonettes, og endte med kun at hoere Stellastarr, som var en stor skuffelse.

Naa - men jeg vil ikke bringe mere vrede ind paa denne ellers saa fine blog, og vil meget kort fortaelle, at jeg har haft nogle dage fyldt med godt vejr, god mad, soede mennesker, fantastiske udsigter og oemme foedder. Jeg har 6 minutter tilbage at skrive i, saa opfat ikke dette som mit overnaturligt gode indlaeg, jeg ved I alle venter paa.

Men de seneste dage har budt paa slukning af en braendende truck, badning paa en nudist strand (yes - I was naked as well), raseri over at Hilary vandt Texas, solbadning, gaatur over Golden Gate Bridge, Besoeg paa SFMoMa og meget mere, som jeg vil komme ind paa, nar en gang jeg faar bedre tid. Argh, jeg elsker simpelthen at skrive blog, og det irriterer mig, naar minutterne i nederste hoejre hjoerne paa skaermen skal bestemme hvad/ hvor meget der skal staa.

Men jeg vil smutte nu, og fortaelle alle der skal til Roskilde Festival, at de skal begynde at dyrke Battles, hvis I ikke allerede goer det - det er sjovt og smukt og faengende!

Jeg skal meget snart ses med Anna og Andrea, og glaeder mig meget. Vi skrives ved

Knus Martin

Ingen kommentarer: