lørdag den 8. marts 2008

Welcome to Hollywood

Jeg moedtes med Andrea og Anna i gaar, hvilket var rigtig rart. Fik endelig set den famoese blaa bil, og fik fortalt en masse sjove pg smaa-vanvittige historier fra deres faerd. Rigtig godt at se dem. Vi tog paa en god (og lidt for dyr) japansk restaurant, hvorefter vi endte paa en aegte amerikansk diner, hvor tanken inden var en laekker is, men resultatet blev en helvedes masse onion-rings, og nachos med lidt for meget lidt for daarlig ost. Hyggelig aften alligevel, som dog endte lidt tidligt, selvom vores Britney Spears spillende roommate tydeligvis ville noget andet.

I dag vik vi endelig set skiltet. Verdens eftersigende mest fotograferede skilt. Vi saa det fra en bakketop, efter en god lille hike. Bagefter koerte vi til Hollywood Boulevard, der bidrog med alt det vaerst tankelige af skraekkelig make-up, hoejtraabende tour-saelgere, Marylin Monroe look-alikes, fotograferende turister, og en kvinde der syede snor gennem sin tunge. Alt sammen alt for meget og alt for sjovt! Dejligt endelig at have set det.

Nu vil jeg gaa ned til den soede groenthandler og koebeind til laekker mad i aften. Jeg glaeder mig som en GAL til i morgen, hvor vi skal til Six Flags Magic Mountain!

Jeg smutter, og haaber at I alle har det godt!

ARGHAGHAG! Hvir vil jeg gerne finde en computer, hvor jeg kan faa en masse tid, en ordentlig mus og et tastatur der virker, saa jeg kan faa skrevet bare lidt mere end de her 12 minuter tillader.

Knus

Ingen kommentarer: