tirsdag den 11. marts 2008

Paa vej mod London...

...paa vej mod Ghana. Paa vej mod Kilimanjaro. Paa vej mod Safari. Paa vej mod Zanzibar

Vel paa vej videre i livet!

Jeg havde 2 maaneders jubilaeums-rejse-dag for to dage siden. I har alle faaet et indblik i hvor meget det har givet mig, af indsigt, farver, dufte, lugte, fornemmelser, knus, sus og. Det hele har givet mening, og jeg saetter stor pris paa at jeg har muligheden for at opleve det. Det er virkelig ikke en gang flaebende taknemmelighed, men en erkendelse af, at selv i et land med uanede rigdomme og paastaaede muligheder, er det kun en meget begraenset flok mennesker der har muligheden for at moede saa mange mennesker, landskaber og kulinariske overraskelser, og maaske nok komme hjem med nogle roede tal paa kontoen, men med en fremtidsudsigt, der fortaeller dig, at du kan tjene det hjem paa cirka 2 maaneders arbejde.

Updates paa Facebook fortaeller mig, at folk der bor i en radius af 50 kilometer fra mit hus i Traden, nu er spredt ud over hele verden. New Zealand, Kina, Uganda, Venezuela, Brasilien, Spanien, Indien og saa videre. Vi er meget meget heldige, og jeg er stolt af vores danske velfaerdssystem, der goer at alle unge der har lyst og tid, kan komme afsted og faa udvidet deres horisont uendeligt langt.

Jeg rejser afsted til London i morgen, og skal moedes med Christian. De seneste dage har budt paa virkelig gode frugter og noedder, alt for meget tequila og alt for meget sol paa ryggen,

knus

Ingen kommentarer: