fredag den 14. marts 2008

Pladder

Okay - jeg blev lige lidt sentimental under sidste indlæg, men jeg håber ikke i blev stødt. I kender mig, og i kender til mine flæbende tendenser, og jeg vil som sådan ikke forsøge at skrue ned. Men jeg kan se, at det nok ikke havde den store interesse, og jeg vil forsøge at gemme flere af den slags tanker til min dagbog (som jeg i oevrigt har gjort med ret mange uvedkommende overvejelser).

Naa nok med undskyldningerne. Presset bliver stoerre dag for dag, og nu er jeg langt om laenge ved en computer, hvor jeg har mere eller mindre ubegrænset brug (hos Christian i London), Mikkel har lige lavet et verdensklasse indlæg, og kommentarerne paa mine indlaeg laegger op til at det snart maa ske. Indlaegget der vil give jer åndenød, og vaere et indlaeg, der kan taale at ligge som det øverste på min blog mens jeg render rundt i Afrika og leder efter en computer. Bare rolig, det kommer snart.

Jeg kan lige hurtigt fortælle, at jeg er kommet til London, og brugte 5 timer i Heathrow paa at faa fat i min backpack - skrækkeligt! At vejret er dejligt her i London, at jeg var tæt paa at få 400 dollars, og at jeg har spist mit første jordbær.

Nu skal Christian vise mig London.

Knus



1 kommentar:

Anonym sagde ...

NAAAARH! fem timer i heathrow! Proev 8 timer i Narobi, 4 timer i Dar es Salaam og en uge paa Zanzibar...
Ellers: giv Christian et kys fra afrika og fortael ham om, hvordan hans forsvindingsnummer minder lidt om et esbenahrenkielsk "bekraeft mig nu i at jeg er savnet"-forsoeg. Selvom vi savner ham og alle andre derhjemme/-ude...